עמוד הבית
אודות
אודות בית הספר
דבר המנהלת
חזון חינוכי
מטרות ויעדים
בעלי תפקידים
התלמידים שלנו
יועצת בית הספר
תקנון בית הספר
תוכניות לימוד
פינת המקצועות
פרויקטים לבגרות
מידע להורים
תשלומי הורים תשע"ז
פוליסה לביטוח תאונות אישיות לתלמידים
הודעות
מידע לתלמיד
ספרי הלימוד לשנת תשע"ו
פרויקט גמר - מדעי ההנדסה מסמכים רלוונטיים
פרסום לוח מועד בחינות חורף וקיץ תשע"ה (2015)
אגרת תשלומים לשנת הלימודים תשע"ה
המסע לפולין
בחינות
הנפקת תעודת זהות
טפסים להורדה
לוח צלצולים
לוח בחינות מועד חורף תשע"ה - סופי כולל שעות בחינה
עתודה אקדמאית
עיתון בית הספר
כניסה לעיתון
מדור אקטואליה
צור קשר
 
 

 

 

 

 

 

מידע לנרשמים



תרגיל למידה מרחוק 1/2
הנחיות
רובוטיקה First
משלחת הנדסאים באטלנטה
האקטון
הנחיות לפעילות האקטון
קובץ רשימת קבוצות ורכישות
אקדמיה בתיכון
אורינות אקדמית - תוכן עניינים
היצע קבוצות לימוד בקורסים המקדימים ב2015
אישור ההורים והתלמיד
04101 תיאור הקורס אשנב למתמטיקה
תיאור הקורס עולם הכימיה
טופס בקשת מועמדות
טופס בקשת למלגה
תלמידי תיכון הרשמה
כיתת נחשון
אודות כיתת נחשון
דמות הבוגר
חינוך חברתי
מועצת תלמידים
מצגת חינוך חברתי
האחר הוא אני



<< יוני, 2017 >>
א ב ג ד ה ו שבת
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
             
כל האירועים

רישום למאגר בוגרים
לחץ כאן לקישור
אתר משרד החינוך
לחץ כאן לקישור
פרסום לוח מועד בחינות חורף וקיץ תשע"ה (2015)
לחץ כאן לקישור
עמותת 'פוש' מפעילה מתנדבים משכילים ואיכותיים אשר נותנים בהתנדבות שעורים פרטיים לתלמידים המתקשים בלימודים
לחץ כאן לקישור
כל הקישורים


כל הדפים

תוכניות לימוד

פינת המקצועות


מקצועות הלימוד והמגמות הנלמדות


פיזיקה

רוב תלמידי בית הספר, שבוחרים במגמה המדעית טכנולוגית, מתמודדים עם הדרישות הגבוהות של פיזיקה ברמת 5 יח"ל.

ציון גבוה בתעודת הבגרות מבטיח להם קבלה למקצועות יוקרתיים בטכניון ובאוניברסיטאות השונות והצלחה הן בלימודים, הן בשירות בצה"ל והן במסגרת מחקר.

על מנת להגיע להישגים אלה מושם דגש רב בהוראת הפיזיקה על הבנה, פיתוח דרכי חשיבה והכנת לומד בעל מיומנות של פתרון בעיות.

בנוסף להתפתחות המקצועית המתמדת של מורים בצוות הפיזיקה- יש למעבדה בפיזיקה תפקיד מהותי.

בבית הספר קיים רצף לימודי פיזיקה בכיתה וגם במעבדה במהלך כל שנות הלימודים מכיתה ט' עד י"ב. במעבדה ניסויים ייחודיים ברמת העמקה מעבר לנדרש ע"י משרד החינוך ושימוש בטכנולוגיות עתירות מחשב בצד ציוד מעבדה קלאסי והכל לטובת ההבנה והיישום.

  

אנגלית

We in the English Department believe that English should be an enjoyable experience, which broadens students' horizons both linguistically and culturally. We, therefore, encourage students to be creative in their journey to acquire the English language. In each grade level, we incorporate project-based learning and extensive reading assignments in order to expand students' knowledge and encourage them to become critical thinkers and independent learners. Students present these projects and reading tasks both orally and using various presentation modes and multimedia


Our belief is that by making English lessons interesting, interactive, engaging and meaningful, our students are challenged to
achieve the highest of results

 

מתמטיקה

מתמטיקה היא השפה הבינלאומית של המדעים, וידיעה ברמה גבוהה היא חובה במדעים המדוייקים, מדעי הטבע, כלכלה ומדע החברה.

כל תלמידי בית הספר לומדים מתמטיקה ברמת 5 יחידות לימוד, ונגשים לבחינות הבגרות בכיתות י"א- י"ב.

תלמיד שסיים לימודי מתמטיקה ברמה זו, יוכל להשתלב בקלות בלימודים גבוהים כבר

במסגרת העתודה האקדמית (כפי שעושים רבים מתלמידנו( .

לתלמידים המתאימים לכך- ניתנת אפשרות לסיים את בחינות הבגרות כבר בכיתה י"א.

תלמידים המסיימים את לימודי המתמטיקה בכיתה י"א יכולים להשתלב בלימודים גבוהים מסוימים כבר בכיתה י"ב, וזאת בהסכמת ביה"ס ובעידודו.

ביה"ס מעודד תלמידים להשתתף בתחרויות מתמטיות שונות הנערכות בשיתוף המוסדות להשכלה גבוהה.

 

מגמות:


מדעי ההנדסה:

לבית הספר תוכנית לימודים ייחודית במקצועות הטכנולוגיים, המהווה ביטוי להתמקצעותו הלימודית של בית הספר בתחומים אילומקצועות טכנולוגיים נלמדים בבית הספר בכל 4 שנות הלימוד ולקראת סיום לימודיו יכול התלמיד לבחור בשלושה מסלולי היבחנות:

1.     מבחן בכתב ע"פ תוכנית הלימודים.

2.     עבודת גמר (פרויקט).

3.     פרויקט הוראה.


 

יעדים מרכזיים:

  1. להקנות לתלמיד השכלה מדעית טכנולוגית רחבה ומגוונת והבנה של עקרונות טכנולוגיים בסיסיים.
  2. להקנות לתלמיד יכולת ללימוד ועבודה עצמית ובכלל זה איתור ושימוש במקורות מידע ויכולת דיווח בכתב ובעל פה.
  3. להכשיר את התלמיד בצורה הטובה ביותר ללימודי המשך טכנולוגיים על ידי:  בניית בסיס טכנולוגי רחב לפני המעבר ללימודי המשך דיסציפלינריים, פריסת מגוון המקצועות והתחומים בפני התלמיד (במטרה לאפשר לו להעריך מהו הכיוון המועדף להמשך לימודיו) והתחשבות בצרכים ובדרישות של המוסדות להשכלה גבוהה.
  4. להקנות לתלמיד יכולת שליטה בכלי העזר הטכנולוגים המודרנים ולהכשירו למציאות מתפתחת ומשתנה במהירות.
  5. להדגיש את האופי הבין – תחומי של הטכנולוגיה המודרנית.
  6. להציג בפני התלמיד אתגרים מיוחדים שיעודדו אותו לגלות יוזמה, אחריות ולמצות את המלוא הפוטנציאל האישי שלו.
  7. להציג את הטכנולוגיה על כל הקשריה המדעיים והיישומיים כחלק מהשקפת עולם רחבה והומנית, ובתוך כך לעודד תלמידים להכין עבודות גמר  המשלבות את הטכנולוגיה בחיי היום-יום כשהיא ידידותית, אטרקטיבית וקלה לריתום למשימות חברתיות
  8. תוכנית לימודים ארבע שנתי – המשלבת חומרה, תוכנה , רובוטיקה, לווינים וחלל:
  שכבת גיל  מקצועות נלמדים
כיתה ט  שפת- C#

HTML

FLASH

חשמל

שרטוט בעזרת מחשב

 כיתה י

שפת c# 

מערכות ספרתיות ומעבדה

רובוטיקה

לווינים וחלל

ישומי אקסל 

כיתה יא 

אלקטרוניקה תקבילית ומעבדה

מיקרו מחשבים

הנחיית פרויקטים 

 כיתה יב

אלקטרוניקה תקבילית ומעבדה

אלקטרוניקה ספרתית

הנחיית פרויקטים 

 

עבודות גמר (פרויקטים)

פיתוח עבודת גמר (פרויקט) מעצימה ומאתגרת את התלמידים ומאפשרת פיתוח מדעי טכנולוגי 

יחודי בנושאים רב תחומיים עפ"י בחירת התלמיד, דוגמת תוכנה חומרה, רובוטיקה לווינים 

וחלל ועוד.

 

המטרות בכתיבת עבודת גמר:

1.  להרחיב את אופקיו של התלמיד בנושאים מיוחדים.

2.  לעסוק בנושאים שאינם נכללים בתוכנית הלימודים, בנושאים הקשורים בתחומים טכנולוגיים עם התמחות בתחומים נוספים: מדעי החיים, רפואה, מדעי החברה ועוד.

3.  לעסוק בנושאים חדשניים ובבעיות שטרם באו על פתרונן.

4.  לעסוק בנושאים ובבעיות מעשיות שלא ניתן להיתקל בהם במסגרת תוכנית הלימודים העיונית או המעשית.

5.  לשפר את יכולת הלימוד העצמי של התלמיד.

6.  לשלב לימוד והבנה עם יצרתיות ויישום רעיונות.

7.  לרכוש מיומנויות בעבודת תכנון ובנייה.

8.  לפתח עבודת צוות.

9.  ללמוד נוהלי הגשת עבודת גמר ולהגן עליה.

  

ביוטכנולוגיה

  • תפיסה פדגוגית: מערך הלימודים חושף את התלמידים לענף מדעי מרתק הנמצא בתנופה והתפתחות ומקרב אותם לנעשה בתעשייה ובמחקר.
  • התנסות מעבדתית ברמה מתקדמת וזאת על מנת לתת ביטוי נון למהות המחקרית ניסויית של מדע בכלל ומדע יישומי בפרט.
  • סורים וימי עיון בתעשייה ומוסדות מחקר.
  • קריאה מדעית בתחומי תוכן רלוונטים. 

מטרות לימודיות

1.     חשיפת התלמידים בעלי מוטיבציה וסקרנות מדעית לעולם מדעי הנמצא בתנופה ובהתפתחות.

2.     הקניית תשתית רחבה ומעמיקה להבנת מהותו של המדע היישומי המבוסס על שילוב של טכנולוגיה ומדעים.

3.     פיתוח דרך חשיבה מחקרית בהתמודדות עם סוגיות לימוד בין תחומי.

4.     הכרת טכניקות עבודה מתקדמות המהוות בסיס למחקר מדעי רלוונטי.

5.     פיתוח מודעות סביבתית חברתית.

 

כימיה

מה נלמד בכימיה בכיתות ט' – י"א

  •  חומרים והקשר בין המבנה שלהם ותכונותיהם.
  • תהליכים מאופיינים בשינויי אנרגיה וקצב התרחשותם.
  • סוגי תהליכים כימיים בעלי חשיבות רבה כגון: חמצון-חיזור, חומצה-בסיס ועוד.

מה נלמד בכימיה בכיתה י"ב

  •  מדוע מתרחשות התגובות.
  • האם וכיצד ניתן לנצל תגובות כימיות לביצוע עבודה.
  • כימיה וגוף האדם: סוכרים.
  • חומרים כבקשתנו: פולימרים.

איך נלמד?

הלמידה מכוונת ומשלבת:

  • סביבת למידה מתוקשבת.
  • פעילויות חקר.
  • מעבדות.
  •  קריאת מאמרים.
  • צפיה מודרכת בסרטים.
  • שימוש במודלים.

:הנדסת תוכנה

 

מגמה תלת שנתית אשר מכשירה את בוגריה לעסוק בהנדסת תוכנה ובתכנות מחשבים.

במדעי המחשב יכירו התלמידים את עקרונות הכתיבה האלגוריתמית כתנאי לפיתוח תוכניות מחשב תוך שימוש בסביבות פיתוח מבוססות תכנות מנוחה עצמים.

התלמידים יתנסו בחיפוש פתרונות לבעיות אלגוריתמיות, ניתוח ותכנון של מערכות תוכנה גדולות ומורכבות, תיכון מערכות המשלבות אינטרנט ובינה מלאכותית, בנוסף אנו משלבים בתוכנית ייחודית זו את לוחמת הסייבר, מסגרת  אשר פותחה ע"י חיל המודיעין בצה"ל ותחת פיקוחו. לוחמת הסייבר מהווה אתגר מרכזי הן כהזדמנות כלכלית והן כאיום ביטחוני ולכן הכרחית להוות חלק בלתי נפרד מהמגמה.


המגמה מיועדת לתלמידים מצטיינים בעלי חשיבה מופשטת ובעלי יכולות גבוהות בתחומי מדע והנדסה, המגלים נכונות לעמוד באתגרים. התלמידים לומדים בנוסף למקצוע מדעי את מקצוע מדעי המחשב, המהווה בסיס ידע בתחומי המחשוב ומכשיר את התלמידים לקראת יישום במסגרת פרויקט גמר בתכנון ותכנות מערכות הכולל: מערכות גרפיות, מערכות מנהליות, מערכות מומחה, טלפונים ניידים, שירותי רשת אינטרנט וכפועל יוצא- לוחמת הסייבר.

שיעורי המגמה מתנהלים במעבדות מחשבים משוכללות וחדישות, תוך שימוש בציוד טכנולוגי מתקדם.

מטרת המגמה להכשיר את בוגריה להשתלב כתוכניתנים במפעלי היי-טק, אשר תעניק יתרון משמעותי לתלמידים במסגרת צה"ל ובהמשך לימודיהם באוניברסיטאות ובמכללות בתחום מדעי המחשב.

 

תיאור המגמה

  • הלימודים במגמת הנדסת תוכנה הם עיוניים וברמה גבוהה. נוסף על הלימודים העיוניים יישמו התלמידים את החומר הנלמד בעבודה במעבדות המחשבים.
  • תלמידי המגמה יוכלו ללמוד ולהבחן בבחינות בגרות ב-15 יחידות לימוד במקצועות מתחום מדעי המחשב, בינה מלאכותית, שפות תכנות וכלים לניתוח מערכות, וכן בפיסיקה.
  • במהלך הלימודים יגישו התלמידים פרויקטים ברמה של 5 יח'.

 

 

מקצועות חובה:


אזרחות

"מדינת ישראל תהא פתוחה לעליה יהודית ולקיבוץ גלויות; תשקוד על פיתוח הארץ לטובת כל תושביה; תהא מושתתת על יסודות החירות, הצדק והשלום לאור חזונם של נביאי ישראל; תקיים שוויון זכויות חברתי ומדיני גמור לכל אזרחיה בלי הבדל דת, גזע ומין; תבטיח חופש דת, מצפון, לשון, חינוך ותרבות; תשמור על המקומות הקדושים של כל הדתות; ותהיה נאמנה לעקרונותיה של מגילת האומות המאוחדות. מדינת ישראל תהא מוכנה לשתף פעולה עם המוסדות והנציגים של האומות המאוחדות בהגשמת החלטת העצרת מיום 29 בנובמבר 1947 ותפעל להקמת האחדות הכלכלית של ארץ-ישראל בשלמותה"

(מתוך הכרזת העצמאות של מדינת ישראל)

תכני ההוראה:

תכנית הלימודים באזרחות עוסקת באופיה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. אנו קוראים את הכרזת העצמאות של מדינת ישראל ובוחנים את חלקיה השונים.

בהמשך לומדים התלמידים לעומק מהי דמוקרטיה ומהם עקרונות היסוד בשיטה הדמוקרטית ולאחר מכן מהם מאפייניה של מדינת ישראל כמדינה יהודית.

בנוסף, לומדים התלמידים על שיטת המשטר בישראל, הבחירות לכנסת ותהליך הרכבת הממשלה, תפקידן של רשויות השלטון השונות, וכן הלאה.

מטרות ההוראה:

כדברי המפקחת על לימודי האזרחות, הגב' יעל גוראון, החזון של מקצוע האזרחות הינו להעניק לאנשים צעירים – תלמידי בית הספר – משקפת, מפה ומצפן איתם יוכלו למצוא את דרכם במציאות החברתית בישראל.

לכן המטרות הכלליות הניצבות בפנינו הן לפתח זיקה ומחויבות למדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית, לטפח זהות אזרחית ישראלית משותפת לצד שמירת הזהויות הייחודיות של קבוצות שונות, לחנך להכרה בפלורליזם ובסובלנות כערכי יסוד בחברה הדמוקרטית ובתוך כך ללגיטימיות של הבדלי השקפה בשאלות יסוד בחברה הישראלית, לחנך להכרה בכבוד האדם וחירותו ולעקרונות השוויון והצדק החברתי, לחנך לכיבוד החוק ושמירה על זכויות האדם והאזרח, ולעורר מודעות ומעורבות חברתית בקרב התלמידים.

בנוסף למטרות הכלליות, עומדות בפנינו מטרות בתחום המיומנויות ואנו מבקשים לטפח כישורים שונות בקרב התלמידים כגון יכולת הבנה וניתוח של סיטואציות ותהליכים מורכבים, תפיסת המציאות על מורכבותה ובחינת פתרונות אפשריים לבעיות שונות, פיתוח כישורים של לומד עצמאי בעל מיומנויות חשיבה (כגון יכולת ניתוח, השוואה יישום והערכה), טיפוח יכולת ניתוח ופירוש טקסט בהקשר שלו, הקניית כלים להבחנה בין טקסטים המבטאים עמדה לבין מאמרים המוסרים מידע, וטיפוח חשיבה ביקורתית וצרכנות ביקורתית.  

מבנה בחינת הבגרות:

בחינת הבגרות מורכבת מבחינה בכתב על החומר הנכלל בתכנית הלימודים וכן מעבודת צוות על מטלות ביצוע בנושאים ספציפיים בתחום האזרחות.

 

היסטוריה


להוראת ההיסטוריה בבית הספר יש תפקיד מרכזי בבניית השקפת עולם אצל התלמיד שישתלב בעתיד כאזרח במדינתו ויראה עצמו חלק מעמו ומהתרבות האנושית.

השקפת עולם זו צריכה להיות מבוססת, בין השאר, על ידע היסטורי רחב ועל יכולת העמקה ועיון בו.

תוכנית הלימודים החדשה בהיסטוריה מציבה אתגרים כמו: גזירת רציונל, לימוד על פי נושאים, הקניית מיומנויות הוראה ולמידה, גיוון דרכי הערכה.

  • התוכנית מבססת את הבנת הקשר ההדדי בין תרבות החברה הסובבת לתולדות היהודים
  • אלמנט ההשוואה – היכרות עם תופעה החוצה תקופות, אזורים גיאוגרפים, עמים, דתות.

נושאי הלימוד:

חלק ראשון

1.     ממדינת מקדש לעם הספר, בית שני

2.     הלאומיות בישראל ובעמים – ראשית הדרך עד 1920


חלק שני

  1. עבודת החקר

התוכנית מכוונת ליצירת למידה משמעותית, תוך צמצום מרבי של הכתבה ושינון, לפיתוח החשיבה ברמות שונות, להעמקה בתכני הלימוד ולהפחתת חרדות מפני בחינה בלתי ידועה.

נושאי העבודה: נאציזם, אנטישמיות, מלחמת העולם השניה והשואה 1933-1945



 

ספרות

מטרות מרכזיות/ שיטות הוראת המקצוע

1.     פיתוח היכולת של התלמיד להבין מסרים ערכיים וחברתיים ביצירה ונקיטת עמדה כלפיהם.

2.     הכרת הספרות מבחינת הסוגים, הצורות ודרכי ההבעה, תפקידם ביצירה.

3.     והשפעתם על הקורא.

4.     עידוד התלמיד להתייחסות רגשית כלפי הדויות.

5.     עידוד לקראת ספרות יפה.

כל זאת מתוך ניתוח אינטנסיבי של היצירות, תכניהן, משמעותן והכרת המונחים הספרותיים הכלולים בהן.

קיום דיאלוג בין המורה לתלמידים, ובין התלמידים לעצמם בנושא הטקסט הספרותי (שנקרא בכיתה, או ניתן כקריאה לבית), וכן הרגלי עבודה עצמית.

 

מקרא

תכני ההוראה

למודי המקרא בבית הספר מקפים את הנושאים:

  • מלכים ונביאים – בכיתה י'
  •  עלילות הראשית ו"אדם וגורלו בספרות החוכמה- בכיתה י"א
  • חורבן, גלות וגאולה ו"המאבק לחברה מוסרית, ערך מרכזי בנבואה – בכיתה  י"ב

שיטות ההוראה

בנוסף ללימוד הפרונטאלי בכיתה, יחוו התלמידים את לימוד המקרא, בעזרת שימוש בשקפים, במפות, בתצלומים של ממצאים ארכיאולוגים, בדרך של השוואת טקסטים מקראיים עם טקסטים חוץ-מקראיים, על ידי חקירה ועיון עצמאיים בטקסט ועוד.

המטרות בהוראת המקרא

  1. להכיר בחשיבות המקרא כתשתית לעיצוב הזהות היהודית והישראלית.
  2. לימודי המקרא כחלק מהמורשת התרבותית של עמנו.
  3. ידיעת המסופר במקרא והכרת התפיסות הקימות בו על ראשית העולם והאנושות ועל קורות עם ישראל, למן תקופת האבות ועד שיבת ציון.
  4.  יצירת מודעות לאופיו של המקרא כמייצג מגוון של אמונות ודעות במורשת  ישראל (בבחינת 70 פנים לתורה).
  5.  הכרת החברה המקראית, תרבותה וזיקתה לתרבויות המזרח הקדמון.
  6.  חיזוק הקשר שבין עם ישראל לארץ ישראל וזאת ע"י הכרת האתרים המוזכרים
  7.  בתנ"ך באמצעות מפות, ממצאים ארכיאולוגים, התורמים לעיתים לאימות הטקסט וכו'.
  8.  לימוד לקחים מן ההיסטוריה המקראית.
  9. הפנמת ערכים חברתיים ומוסריים הן ברמת הכלל והן ברמת הפרט.
  10.  הכרת האידיאולוגיות של תקופת המקרא ובחינתן על רקע המציאות הישראלית בהווה .
  11. הכרת דרכי העיצוב של המוטיבים והמסרים שבמקרא, תוך הכרה בערכו הספרותי של התנ"ך ובחשיבותו, כמעצב הספרות שהתפתחה בעקבותיו.

חינוך גופני

צוות המורים לחינוך גופני מעמיד את החינוך לאורח חיים בריא בראש סולם עדיפויותיו.

העדפה זו משפיעה על התכנים של תוכנית הלימודים, על המסרים אותם מעבירים המורים על הדוגמא האישית שהם מהווים ועל מבדקי הכושר הגופני שהם מקיימים.

צוות המורים מעודד את התלמידים לקחת אחריות על כושרם הגופני ועל הרגלי התזונה שלהם ולהפוך את הפעילות הגופנית לערך מרכזי בתרבות שעות הפנאי שלהם.

 

תכוניות מיוחדות בבית הספר:


תוכנית נחשון

תכנית נחשון היא תכנית לטיפוח ולפיתוח נוער מוכשר וערכי ליצירת פוטנציאל לעתודה מובילה למדינת ישראל. התכנית מתבצעת במסגרת כיתות ייעודיות- כיתות נחשון. התכנית שמה דגש על טיפוח ופיתוח היכולות השונות והמגוונות של התלמידים ושל בניית יכולות הנעה עצמית למיצוי הפוטנציאל האישי הגלום בכל תלמיד.

תפישת החינוך וההכשרה בכיתות נחשון מבוססת ומושרית מתפיסת ההכשרה המוכחת של תכנית "תלפיות".התכנית מתמקדת בבניית המעגל השלם של היכולות, הכישורים וההשכלה של כל תלמיד, ומבוססת על שלושה בסיסי הכוח הבונים את המעגל השלם הזה- לימודי, אישי-חברתי וערכי. התכנית מתבצעת בפעילות ייחודית אחת לשבוע.

 

תוכנית מבל"ל- המכללה לבטחון לאומי לנוער

מטרת התוכנית לקרב את בני הנוער מקרב תלמידי כיתות י'-י"ב לבעיות הקיום והביטחון של מדינת ישראל באמצעות בחינה של הסוגיות המרכזיות בנושא הבטחון הלאומי.חינוך למנהיגות ולהגברת המעורבות, חינוך לשרות צבאי משמעותי, נכונות להזדהות ונכונות ליטול חלק פעיל בעיצוב עתידה של מדינת ישראל.

 

חינוך תעבורתי (כיתות י"א)

התכנית פותחת לתלמיד חלון אל העולם התעבורתי ומתייחסת אליו כנהג וכהולך רגל.

בין הנושאים הנלמדים: חגורות בטיחות, אלכוהול ונהיגה, התקשורת בדרך, עייפות בנהיגה, אחזקת הרכב, מבנה המנוע ומערכותיו, זכות קדימה, מהירות, מרחק עצירה של רכב, עקיפה, מפגש עם מסילת רכבת ועוד.

 

 


תיכון הנדסאים הרצליה

רחוב ז'בוטינסקי 3, הרצליה

טלפונים: 09-9553891
              09-9553728

פקס:
      09-9553795


כל הזכויות שמורות לאוריג`ין בע"מ פותח ע"י schooly אתרים לבתי ספר